poniedziałek, 28 stycznia 2013

Eko torba i moje zakupy.

Uszyłam na szybko torbę nie sobie, ale dla kogos. tak wygląda





Kupiłam taki oto materiał w jakieś stwory czy głowy królicze nie wiem co to :) ale fajne kolorowe
w Jysku 5m za całe 30zł
Będzie na pościel dla córeczki.



A tu nie mogłam sie powstrzymać, żeby wam nie pokazać, jakie to ja sobie botki kupiłam na wiosnę. Oczywiście z przeceny za 49zł w sklepie Centro. Tanie, a bardzo fajne buty tam są.
Sklep odkryłam niedawno.



A tu zdjęcie z fleszem.


i upiekłam faworki :)
karnawałowo!


Na razie to tyle u mnie, szyje teraz spodnie dla pewnej pani, ale narazie kiepsko mi to idzie. Była już przymiarka i muszę poprawic to tu to tam, eh nikt chyba nie lubi poprawek.
Najgorsze jest to, że miały być to spodnie z kieszonkami na suwaki, ale to nie wygląda dobrze. Chyba musze teraz zrobić bez.

Pozdrawiam was serdecznie.

9 komentarzy:

  1. dasz radę:)) ten materiał na pościel jest na wypasie! jeśli uda mi się we czwartek odwiedzić jysk [moja teściowa mówi dżysk:D] to może też jakiś kawałek materiału się trafi? faworki jeszcze przed nami, wczoraj mieliśmy pączki!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudna tkanina!!! a napisz proszę czy dobra jakość. bawełny 100%?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. materiał jest dosyć cienki, ale myślę że na pościel jest dobry. zobaczymy jak po praniu. 50% bawełna i 50% poliester.

      Usuń
  3. Szaleństwo zakupowe! Materiał na pościel - boski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja czekam na mamine faworki:D Na razie nikt nie opanował sztuki ich pieczenia;)
    Materiały z Jyska są niezłe, już szyłam pościel z takowego i sprawuje się nieźle (zresztą też dla córci)

    OdpowiedzUsuń
  5. moja córa na ten materiał mówi flafiki :D

    dużo się u ciebie dzieje !! super :)

    pozdrawiam optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne rzeczy szyjesz!
    Dziękuję za udział w moim candy, powodzenia.
    Pozdrawiam Lidka-Lilka

    OdpowiedzUsuń
  7. Po takich łowach jeszcze miałaś siłę na smażenie chrustu....podziwiam.Powalcz z spodniami - dasz rade.. i kieszenie przeszyjesz. Pozdrawiam Ewa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak przyszyłam dzisiaj, obrzuciłam jedną ale drugą już nie bo mi maszyna padła :( okazało się że bębenek się uszkodził. Wysłałam dziś do serwisu.

      Usuń