sobota, 15 czerwca 2013

Czerwcowy smak na różowe sukienki.

Witajcie po długim czasie.
Nie było mnie dlatego, że porostu mało szyłam i mało się też udzielałam u was, ale wybaczcie to przez pogodę.
Uszyłam sukienkę z różowej grubszej bawełny. Jest dość sztywna i te zakładki sterczą co jest trochę denerwujące. Trzeba je czasem przyklepać, może z czasem się ułożą nie wiem. Chociaż po prasowaniu było już o wiele lepiej niż podczas przymiarek.
Pewnie lepiej by się układały jakby była to cieńsza tkanina.
Sukienka z burdy, ale o tym napiszę później.
Szyło mi się ją dość szybko, bo zaledwie dwa dni. Góra jest na podszewce, dół nie. Z boku zamek kryty. Z tyłu jest tak samo.









Ja wam się podoba?
Podobno róż pasuje blondynkom hehe :)
Zdjęcia robił mąż jak moje dziecię spało :)


A teraz napiszę skąd model.
A więc góra sukienki to model 118 z burdy 3/2013

dól to model 126 z burdy 5/2013


I moje zdjęcie sukienki opublikowane w ostatniej burdzie 6/2013




22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie :) i gratuluję publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnej Burdzie publikacja murowana ..wyglądasz w sukience rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie wygladasz :-) super uszyte jak zawsze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyślałabym, że te dwa wykroje mogą tak fajnie ze sobą współgrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być inna na dole, ale zabrakło mi materiału. Więc pomyślałam, że może to pasować.

      Usuń
  5. Uroczy model, bardzo kobiecy i mam wrażenie, że Tobie pasuje wszystko:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dobierać, ale nie zawsze wychodzi.

      Usuń
  6. Ładnie ci w różowym, sukienka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie pokombinowałaś i masz de facto autorski projekt :D a kolor zdecydowanie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy róż pasuje każdej blondynce ale Tobie z pewnością. Pięknie uszyte i pięknie noszone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze wyglądasz świetnie w swoich uszytkach. Na zdjęciach nie widać sztywności:))) Mimo wszystko lubię róż, a tobie bardzo w nim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest dość sztywna jak się schylę to potem ten materiał zostaje i trzeba przyklepać, żeby nie sterczała.

      Usuń
  10. jolu jesteś mistrzynią szycia !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny róż, taki malinowy (przynajmniej na zdjęciach). Na tym drugim zdjęciu wyglądasz naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka ma świetny krój i kolor pasuje Ci bardzo:) może jakąś uszyję w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń