sobota, 15 czerwca 2013

Czerwcowy smak na różowe sukienki.

Witajcie po długim czasie.
Nie było mnie dlatego, że porostu mało szyłam i mało się też udzielałam u was, ale wybaczcie to przez pogodę.
Uszyłam sukienkę z różowej grubszej bawełny. Jest dość sztywna i te zakładki sterczą co jest trochę denerwujące. Trzeba je czasem przyklepać, może z czasem się ułożą nie wiem. Chociaż po prasowaniu było już o wiele lepiej niż podczas przymiarek.
Pewnie lepiej by się układały jakby była to cieńsza tkanina.
Sukienka z burdy, ale o tym napiszę później.
Szyło mi się ją dość szybko, bo zaledwie dwa dni. Góra jest na podszewce, dół nie. Z boku zamek kryty. Z tyłu jest tak samo.









Ja wam się podoba?
Podobno róż pasuje blondynkom hehe :)
Zdjęcia robił mąż jak moje dziecię spało :)


A teraz napiszę skąd model.
A więc góra sukienki to model 118 z burdy 3/2013

dól to model 126 z burdy 5/2013


I moje zdjęcie sukienki opublikowane w ostatniej burdzie 6/2013




22 komentarze:

  1. Bardzo ładnie :) i gratuluję publikacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W następnej Burdzie publikacja murowana ..wyglądasz w sukience rewelacyjnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki Ewa, ale jak za dużo to niezdrowo :)

      Usuń
  3. Swietnie wygladasz :-) super uszyte jak zawsze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie pomyślałabym, że te dwa wykroje mogą tak fajnie ze sobą współgrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miała być inna na dole, ale zabrakło mi materiału. Więc pomyślałam, że może to pasować.

      Usuń
  5. Uroczy model, bardzo kobiecy i mam wrażenie, że Tobie pasuje wszystko:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się dobierać, ale nie zawsze wychodzi.

      Usuń
  6. Ładnie ci w różowym, sukienka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajnie pokombinowałaś i masz de facto autorski projekt :D a kolor zdecydowanie do ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy róż pasuje każdej blondynce ale Tobie z pewnością. Pięknie uszyte i pięknie noszone :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze wyglądasz świetnie w swoich uszytkach. Na zdjęciach nie widać sztywności:))) Mimo wszystko lubię róż, a tobie bardzo w nim ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jest dość sztywna jak się schylę to potem ten materiał zostaje i trzeba przyklepać, żeby nie sterczała.

      Usuń
  10. jolu jesteś mistrzynią szycia !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha dzięki. Mistrzynią to może nie.

      Usuń
  11. Bardzo ładny róż, taki malinowy (przynajmniej na zdjęciach). Na tym drugim zdjęciu wyglądasz naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka ma świetny krój i kolor pasuje Ci bardzo:) może jakąś uszyję w najbliższym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń