sobota, 10 marca 2012

Wafelki czekoladowe

  Pamiętacie czasy, kiedy w domu jeszcze robiło się wafelki przekładane masą czekoladową?
Teraz rzadko kto tak jeszcze robi.
Ja pamiętam jak moja mama zawsze robiła takie wafle. Kupowała mleko w proszku pełne, takie w niebieskim opakowaniu, jeszcze jest ono w sprzedaży gotowała margarynę z cukrem, mlekiem i dodawała kakao, a potem wsypywała mleko w proszku i wychodzła pyszna gęsta czekolada. Zawsze ja i moi bracia braliśmy łyżeczki i zjadaliśmy z garnka, a potem masy brakowało na posmarowanie wafelków :)

Dziś właśnie zachciało mi się takich waflów, ale miałam inne mleko w proszku łaciate i na nim był przepis na masę kajmakową, więc zrobiłam tak jak w przepisie i wyszły pyszne wafelki.
Mam jeszcze ochotę zrobić blok, ale zawsze jak robiłam wychodził mi zbyt rzadki.





2 komentarze:

  1. Jak pysznie....chyba tez zrobie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak moja mama takie robiła zawsze na święta ja też czasem robię, no ale te od mamy wiadomo najlepsze

    OdpowiedzUsuń