czwartek, 27 listopada 2014

Dresowe bluzy dla mamy i córki

Tym razem bluzy są z grubej dresówki ocieplanej bardzo miłej dla ciała :) Idealne na taką porę roku. Na pewno się nam przydadzą przez najbliższe miesiące. 
Wykroje z burdy. Na końcu zdjęć modele z których brałam wykrój. 




 Kryty suwak ma po jeden stronie. W wykroju burdy ma z obu stron.




Skrócona sukienka Burda 9/2012 model 151 
Bez zamka z tyłu, ze ściągaczami.
 Choinka z wykroju z burdy. Jak chcecie poszukam która burda.



Bluzka Burda 8/2013 model 129
Wydłużona o 5cm


17 komentarzy:

  1. Faaajne takie ciepłe bluzy ;) 3 zdjęcie urocze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądacie! A czemu druga bluza nie ma żadnej aplikacji? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te bluzy! Pięknie Wam w chabrowym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne bluzy, zwłaszcza ta z choinką - słodka :) Nad modelem 129 sama się zastanawiałam ale obawiałam się że jest zbyt obszerny, u Ciebie fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie trochę jest ale przy tej grubej dresowce mi to nie przeszkadza.

      Usuń
  5. Wyglądacie ślicznie,super bluzy :) Szkoda,że ty też nie masz choineczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ledwo tą jedną wycięłam. pozostałości były po innej sukience.

      Usuń
  6. Bardzo ładne. Kolorek w sam raz dla blondynek ☺

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne bluzy i cudowne modelki!!!! <3 Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne bluzy, bardzo ciekawe rozwiązanie z suwakiem. W życiu nie pomyślałabym, żeby dodać suwak w takim miejscu do "dorosłej" bluzy. Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest mój pomysł tylko burdy. W wykroju były po obu stronach. Ja dałam tylko po jednej.

      Usuń
  9. Obie Damy- wyglądacie super!

    OdpowiedzUsuń