czwartek, 31 października 2013

Co zrobić z męskiego swetra?

Można przerobić na sweterek dla siebie :) Ja właśnie tak zrobiłam.
A że mojego męża sweter się wyciągnął wzdłuż i w szerz, a miał zaledwie rok i kupiony w znanej polskiej firmie kolor też całkiem odpowiedni, dla kobiety, więc skorzystałam. Gorzej było by gdyby wzór był prawdziwie męski, więc na pewno wiadomo było by od kogo jest pożyczony :)

Myślałam i myślałam co z niego zrobić? bezrękawnik? no nie, bo bym w nim nie chodziła. Może krótki sweterek? tak mi przez głowę przeszło, ale jak go już tak cięłam wydał mi się bardzo długi i taki pozostał :) Bo przecież idealny był by do legginsów, a one takie modne.




 Nie ma za dużo pracy. Trzeba ściąć boki, zmniejszyć rękawy i wszyć je z powrotem.




A tu sukienka, którą szyję dla swojej cioci. Jeszcze nie skończona. Kolor granatowy.

11 komentarzy:

  1. Pomysł z sweterkiem świetny - na Tobie wygląda rewelacyjnie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leżał i leżał aż w końcu się za niego wzięłam :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wyszło - zupełnie jakby od zawsze był damski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja koleżanka jak go zobaczyła też to powiedziała.

      Usuń
  3. Muszę przyznać dobry pomysł, no i wykorzystany sweterek.
    Leży jak trzeba, do leginsów jak najbardziej.
    Sukienka zapowiada się ciekawie z chęcią obejrzę końcowy efekt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze muszę zrobić parę poprawek, trochę jest za mała.

      Usuń
  4. Sweterek wyszedł perfekcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajni Ci wyszedł. Ja lubię takie dłuższe swetry żeby nie tylko modnie ale wygodnie było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i przede wszystkim ciepło w tyłek :p a nie wieje po plecach jak niektórym

      Usuń
  6. Bardzo fajne wykorzystanie męskiego swetra, sama mam w domu kilka swetrów w których mój ukochany już nie chodzi.
    Chyba najwyższa pora aby wyciągnąć je z szafy i zrobić z nimi coś pożytecznego.
    Dzięki za pomysł :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba działać, czas szybko leci zaraz zima się skończy :p

      Usuń