środa, 5 grudnia 2012

Eko torba i plany na szycie

Torbę uszyłam jakiś czas temu, przewalała się po kątach, aż zaczęłam jej używać.
Czerwona z choinką po obu stronach.
Wymiary to 33x38 cm





Byłam ostatnio w centrum handlowym szukałam czegoś, nie żeby kupić ale, czegoś żeby to uszyć i znalazłam jasną sukienkę nie jest trudna do uszycia.  O taka :
Zrobiłam parę fotek. Podoba mi się w niej tył.





Moje poszukiwania materiału chodź podobnego do tego, nie przyniosły rezultatu. Więc kupiłam zupełnie inny ciemny można by powiedzieć, że z wytłoczonym wzorem ze złotą nitką. Jak uszyję to pokażę. Jeszcze przed świętami.


Mam jeszcze w planach taką uszyć tylko, że krótką, ale jak wyjdzie nie wiem :)

Może zdążę przed Sylwestrem. :)
Buziaki.

6 komentarzy:

  1. Ta fioletowa zawsze mi się podobała. Jak będę miała więcej cierpliwości, to ją uszyje. Biała świetna. Szyj, szyj, szyj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ta kremowa sukienka, wyglądasz wspaniale:)

    pozdrawiam, R.L.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna! z niecierpliwością czekam na Twoją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba extra! a sukienka którą masz na sobie bardzo mi się podoba-ale to już wiesz :)ta fioletowa sukienka ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ten matriał który kupiłaś na sukienkę i jak tak pomarzyłam to myślę,że Twoja sukienka będzie jeszcze łądniejsza niż prototyp- zniecierpliwością czekam na rezultaty szycia....a torba super nie wiem tylko dlaczego jej nie używałaś...

    OdpowiedzUsuń