poniedziałek, 3 września 2012

No i po wakacjach

Witajcie po wakacjach.
My prawie całe wakacje spędziliśmy u moich rodziców. Nie było czasu na szycie, bo tam codziennie coś nowego się działo.Czas tak szybko biegnie moja córeczka skończyła już roczek i tak zleciały te dwa miesiące.
Pokaże wam trochę zdjęć.
Tu moja córeczka Emilka. W lipcu zaczęła chodzić.


                                                            Wstaję :)

Najfajniejsze było ganianie psa



                               Nie ma jak to pogrzebać babci w szafkach :)


                               Nawet kolega przewiózł mnie swoim autem :)

Randka na mostku :)

I moje pierwsze urodziny. Tort zrobiony przez moją ciocię. Był pyszny.

A tu moja ciocia razem z moją królewną w tym wyjątkowym dniu. Każdy detal się liczył :)

                                              Rozpakowywanie prezentów

 i zabawa.




ps. różową sukienkę już skończyłam, pokażę niebawem.

3 komentarze: