poniedziałek, 30 grudnia 2013

Sylwestrowy top

Nie ma jak to zrobić sobie samemu zdjęcia :) Telefonem w domu przy sztucznym świetle i jeszcze w lustrze :) 
Top uszyłam w godzinę łącznie z wykrojem. W sumie to bluzka bez rękawów :) Zaszewki z przodu zaszewki z tyłu, zszyć boki ramiona, podłożyć i już gotowe. Nawet prasować nie trzeba. Szyło się całkiem dobrze, bo myślałam, że przez te cekiny połamię igłę w maszynie, ale nic takiego się nie stało. 
Gorzej z krojeniem nie wiem czy nie stępiły mi się nożyczki dopiero co kupione, bo te co miałam mi się złamały tzn rączka mi się złamała.






Nożyczki fiskars kupione za 39.99zł w rtv euro agd poleciły mi je dziewczyny z Warszawa szyje. Powiem wam, że są całkiem niezłe i przede wszystkim ostre.

6 komentarzy:

  1. Będziesz błyszczeć jutro! Bosko!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) co do zdjęć - dają radę :D i rzeczywiście będziesz błyszczeć :) , fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś samowystarczalna. Uszyłaś piękną bluzeczkę i sama sfotografowałaś ją na super modelce. Życzę udanego balu.Pomyślności w NOWYM ROKU. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Elegancko - na Sylwester. Pomyślności w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ pięknie się błyszczy - kreacja idealna na sylwestra!

    OdpowiedzUsuń