poniedziałek, 15 października 2012

Poduchy i kieszonka w ekologicznej torbie

  Jak pisałam w którymś poście dostałam kupę materiałów od mamy i jeden był taki różowo czerwony w paski. Myślałam i myślałam co z niego zrobić. Najpierw wymyśliłam, że uszyję Emilce taki polarek na zamek, ale że ma ich już sporo to zrezygnowałam.
Pomyślałam więc, że można ożywić trochę pokój tym różem i zrobić nowe poduchy, bo wcześniejsze poduszki już mi się trochę znudziły.
Taki miałam materiał.


 Takie poduszki były przed

 A tak wyglądają teraz :) Wielkość ich to 48x48cm




 Na pewno widzicie ludzi chodzących do sklepu z taką zieloną torbą? Bo ja widzę bardzo często.

                              
 Napis na niej nie gra roli ważne, że mieszczą się zakupy, ale gdzie włożyć portfel :) no właśnie... i przyszła do mnie pewna starsza pani, żebym jej taki uszyła tzn kieszonkę z zamkiem. Na jakieś pieniądze. Materiał przyniosła więc zrobiłam coś takiego...




Nic specjalnego, ale pani była zadowolona.

4 komentarze:

  1. takie małe "nic specjalnego" jest najwspanialsze,
    bo wielce pomaga w codzienności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No w sumie to każdemu by się przydało jakby chodził do sklepu tylko z torba na zakupy, bo po co dodatkowy ekwipunek.

      Usuń
  2. Jola poduchy wyglądają super! mają taki energetyczny kolor! a pomysł z kieszonką bardzo przydatny i... pomysłowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki danielka do innej narzuty pasują bardziej.

      Usuń