sobota, 29 września 2012

Pościel do łóżeczka

   Przywiozłam od mamy całą reklamówkę materiałów :) które zalegały u niej w szafie, co prawda parę lat już tam przeleżały, no bo przecież się przydadzą :) Teraz będę kombinować co z nich uszyć oj nie wiem.
Pamiętacie jaką pościel mieliście w dzieciństwie?

Ja pamiętam, że miałam taką w laleczki, którą bardzo lubiłam. Chyba nawet taką samą jak materiał co dostałam od mamy.
 o taki


Nie było go za wiele więc uszyłam poszewkę na poduszkę, a w poszewce na kołderkę pod spodem dałam biały materiał, bo już nie starczyło.Nie miałam też takiego długiego zamka więc zrobiłam na guziki.



A tak wygląda w łóżeczku.

1 komentarz:

  1. Dobrze wybrneas z sytuacji z powodu braku materiału :) A pościel jak najbardziej dla małego bobasa :) Niestety ja nie pamiętam swojej pościeli ale na pewno też była w jakieś miśki lub laleczki :)

    OdpowiedzUsuń