wtorek, 24 kwietnia 2012

Moja sukienka w burdzie majowej

Już dawno miałam napisać tego posta, ale tak się zbieram i zebrać nie mogę :)
Strasznie się ucieszyłam widząc moją sukienkę w burdzie majowej, tylko nazwisko moje panieńskie :)
No ale najważniejsze, że sukienka wyszła jak należy z której jestem zadowolona. W sumie to pierwsza uszyta za pomocą gazety. Nie ukrywam, że nie mam dużo burd. Można by policzyć na palcach, ale te co mam narazie mi wystarczą. Ciągle je przeglądam i mam różne pomysły co nowego by uszyć, tylko czasu jakoś mało :) trzeba się zmobilizować. No, ale jak tu siedzieć w domu jak taka piękna pogoda za oknem.



2 komentarze:

  1. Gratulacje :) widziałam i poznałam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, a wiesz jak przeglądałam tą stronke to własnie ta sukienka mi się rzuciła w oczy:] suuper:]

    OdpowiedzUsuń