poniedziałek, 1 października 2012

Moda Marfy

   Zakupiłam taki oto żurnal, co prawda z poprzedniego sezonu, ale nie był drogi, bo całe 10zł. A kupiony na bazarku niedaleko mnie, więc się skupiłam.


Można w nim znaleźć ciekawe projekty. Zawsze to jakaś inspiracja do szycia :)
Są w nim wykroje na te oto zestawy.
Na sukienkę może się skuszę.



 A resztę można zamówić, ale z tego co przeglądałam w necie to się nie opłaca, bo są za drogie.
Opisy są w języku angielski, włoskim i hiszpańskim.
Jest ponad 200 stron. tak wyglądają niektóre z nich














7 komentarzy:

  1. śliczne są te projekty. Ta zielona długa suknia obłędnie wygląda. Zawsze o takiej marzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten beżowy płaszczyk obszyty futerkiem jest fajny.

    OdpowiedzUsuń
  3. no patrz przypomniałaś mi że mam ten magazyn i jeszcze jeden jego numer inny i zawsze mi się podobały rzeczy tam, rzeczywiście dokupowanie wykrojów wiąże się z dużym wydatkiem ..dlatego chyba zapomniałam o nich na śmierć...muszę wygrzebać, bo niektóre rzeczywiście są cudne modele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dziś wstąpiłam do sklepu z materiałami i zobaczyłam tam te magazyny z różnego roku nawet z 2005 a cena na nich 15.90zł pewnie z jakiejś przeceny.

      Usuń
  4. Takie magazyny zawsze warto mieć w domu. Nie raz się do nich wraca i czerpie pomysły. A moda przewrotna jest i wraca jak bumerang ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jolu, a gdzie można kupić taki magazyn? Mieszkasz w Warszawie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić w empiku.
      Tak mieszkam w Warszawie.

      Usuń