piątek, 24 stycznia 2014

Sukieneczka wełniana- beż


Sukienka niestety niedoprasowana. Jak na złość padło mi żelazko, najpierw przestało parować, już mu się zdarzało, chyba zapchane kamieniem :/ a potem raz się wyłączyło drugi raz się wyłączyło, aż w końcu przestało grzać. A sami wiecie, że bez żelazka ani hu hu za bardzo zdziałać nie można jeśli chodzi o szycie. Każda gospodyni domowa musi je mieć. Jednym psują się maszyny, łamią igły, nożyczki, a innym żelazka bez których, nie można się obejść.



Sukieneczka wełniana na podszewce z materiału pozostałego po mojej wcześniejszej sukience o tej. Wykrój z burdy już wam znany 9/2012 szyłam już kilka tych sukienek. Niby ten sam krój a jednak wydaję się za bardzo za duża. Dużo zależy jednak od materiału z jakiego się szyje. Niby rozmiar jest na 98 a moja córka ma 91cm wzrostu, więc czekamy, aż podrośnie. Miałam doszyć jeszcze kieszonki, ale zostawiłam jak jest :)




 Rękaw też jakby trochę za szeroki.


 Bu...!!!

Pozdrawiamy z naszego zakątka szycia i zachęcamy wszystkich do szycia :)

13 komentarzy:

  1. Nawet mimo niedoprasowania, sukienka i tak jest śliczna a córeczka to piękności nad pięknościami :) Urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale śliczności, może troszkę za duża , moim zdaniem to nic. Nie będzie krępować ruchów i dziecko dłużej w niej pochodzi . Ja bym czym fikuśnym ozdobiła przód sukienki, może w kontrastowym kolorze (kokardka po szyjką). Słodziak do z chrupania, swoją drogą czemu moje dziewczynki tak szybką rosną....♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      tylko czym ozdobić jakim materiałem? nie mam w ogóle pomysłu, miały być kieszonki po bokach, ale ich nie naszyłam.

      Usuń
    2. Może kokardką z koronki w jakimś kontrastowym kolorze ale pasującym do sukienki. Ja gdy kupuję dodatki w pasmanterii biorę ze sobą materiał lub gotowy ciuch i dobieram, możesz też doszyć w koło dekoltu jakąś ciekawą tasiemkę lub koronkę, na pewno coś wybierzesz w pasmanterii. Pokaż potem co wykombinowałaś ♥

      Usuń
  3. Piękna, taka klasyczna, delikatna:]

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z Afrah coś małego, kolorowego doszyj jako ozdobę. ale wyszła Ci fajnie. Jak materiał nie elastyczny to dobrze jak ma trochę luzu, dzieci lubią jak nic ich nie krępuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie trochę wygląda na sztywny, ale to miękka wełna może się dopasuje. Luźna to ona jest aż za bardzo.

      Usuń
  5. Jolu ta Twoja corcia jest cudowna i sukienusia Ci sie udala :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mimo wszystkich problemów o których piszesz efekt końcowy jest niezły. To że niedopasowana, w zasadzie na oko to chyba po prostu trochę za duża - to nawet fajnie, bo mała chwilę dłużej ją ponosi, poza tym dzieci lubią jak nic nie krępuje im ruchów :-) A sam model bardzo mi się podoba bo jest klasyczny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie tez się podoba, za chwilę będzie dopasowana:) I faktycznie jakiś kolorowy gadżedzik by się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukieniusia śliczna. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyprasowana czy nie ale super wygląda na małej modelce !

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienusia bardzo ładna. Jesli chodzi o zdobienia może jakiś maszynowy hafcik na sukience lub na naszytych kieszonkach :) Co do żelazka ostatnio i u mnie zastrajkowało i przez dwa dni działało lub nie jak mu się zachciało aż na dobre "wysiadło" :(

    OdpowiedzUsuń