środa, 16 października 2013

Nowe czasopismo! Burda klasyka.

Dziś zawitała do mnie burda 11/2013 a w niej... bardzo dużo trudnych modeli, może ktoś się pokusi, bo dla mnie to duży wysiłek szyciowy, ale nie o tym. Przeglądając burdę kilka razy, dopiero za którymś razem zauważyłam reklamę nowej burdy, która ukaże się w sprzedaży 25 października o nazwie Burda klasyka. Elegancja z rodem z Paryża, ponadczasowa moda w rozm. 34-50. 
Nie ciekawi was to nowe czasopismo?
Ja dopiero o nim usłyszałam. W gazecie na reklamie jest numer 2/2013 a gdzie numer 1? bo ja nie mogę znaleźć żadnej informacji w necie. Może to ja tylko nie jestem poinformowana.
No cóż trzeba czekać na ten dzień i wybrać się do kiosku :) 


15 komentarzy:

  1. Ale o co chodzi faktycznie? Nie słyszałam żeby miało coś nowego być... poczekamy, zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No chyba trzeba czekać, mnie też zdziwiła ta reklama :/

      Usuń
  2. Tu jest więcej informacji (włącznie z rysunkami technicznymi): http://sewskateread.blogspot.com/2013/10/newsflash-burda-classics-2013-is-here.html
    Wygląda na to, że numer drugi, bo liczą jako pierwszy ten z zeszłego roku, który puścili testowo na paru rynkach, ale nie w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. z ciekawości sama pójdę do kiosku

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! U nas w Hiszpanii była Burda Clasicos w tym roku. Pewnie to był ten pierwszy numer. Nic takiego, same Chanelki. Ale ten numer zapowiada się ciekawie. Niestety w Hiszpanii nie ma tzw. Burda Easy czyli Krok Po Kroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkich to czasopismo teraz będzie ciekawić. Bo z tego co piszą dziewczyny wszystko już było :)

      Usuń
  5. ja kupuję większość tych wydawnictw, a potem i tak czasu na szycie nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat dopiero zaczęłam więc nie mam się czym pochwalić.
      Czas leci gazet przybywa i tak leżą i czekają :)

      Usuń
  6. :Ooo pierwszy raz widzę i słyszę o takiej burdzie! chętnie kupie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez jestem ciekawa co można w niej znaleźć.Na pewno kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! Kupiłam dzisiaj w kiosku świeżutką. Wykrojów nie ma sporo, ale chyba tylko dwóch NIE użyję. Znalazłam też bloga z opisem: http://sewskateread.blogspot.com.es/2013/10/newsflash-burda-classics-2013-is-here.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Z wielką przyjemnością się je kupuje, ogląda ... i to bym uszyła ... i to też ... ale czas! ten okropny sfilcowany do granic możliwości czas! Zapowiada się ciekawie, kupię jak nic :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Można ją kupić choć czasem trzeba zamówić sobie. Modele już raczej były
    i dla mnie troszkę mało. Ale za to tkaniny do zachcenia, przynajmniej dla mnie. Choć kategorie dobre-całodzienne np; podróż, z Paryża, wieczorowe
    czy biznesowe. Warte przemyśleń.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja przejrzałam na necie i dla mnie tak nic sensownego nie ma :) nie kupuję.

    OdpowiedzUsuń