piątek, 24 lutego 2012

Wstęp


     Moje początki

   Przymierzając sie do pisania tego bloga uświadomiłam sobie, jak trudno z kawałka materiału uszyć dobrą sukienkę fajny fason, który cieszy oko, a co dopiero przelać to na białą kartkę na monitorze komputera, ubrać w piękne słówka i w końcu pokazać efekty. Może na początku wyjdzie to niezgrabnie, pojawią się jakieś trudności, ale liczę na wyrozumiałość.
 Jestem początkująca w tym temacie, oczywiścia pisania o modzie :) lecz jak się ma ten fach w ręku to trzeba sie podzielic z innymi swoimi umiejętnościami i dorobkiem warsztatowym. 
W związku z tym moja mała pracownia będzie skromna i troszkę nieuporządkowana, a jednak jak sie umebluje to będzie parapetówka? Zatem do pisania!




3 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wygląda blog :) Będę zaglądać i czekać jakie cuda uszyjesz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe Inez a ja myślałam, że to ja wyskoczę na stronie głównej :):):)
    Jola się słucha, jest blog, będzie więcej !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam witam, dziękuję za komentarze. Będę zaglądać, bo jak widzę tematy mnie interesujące;D
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń